Friday, October 20, 2017

Publicitate gratuita

Nu am suportat niciodata lichiorul. Mereu am asociat lichiorul cu o licoare tare parfumata si pentru cucoane intepate si afurisite (asa credeam cand eram mica si ma deranja acel miros intepator de alcool). Am sustinut mereu ca un vin bun e totul, nici o alta bautura nu se compara cu un vin rosu, parfumat si frumos colorat. Inca imi sustin afirmatia, DAR… A aparut (in lumea mea) o alta licoare licoare ce innebuneste papilele gustative si narile (cine ma cunoaste stie ca eu stranut si la ciocolata, sunt usor alergica la arome, mirosuri puternice, parfumuri). Ei, exista acel lichior atat de parfumat, dar in acelasi timp atat de delicat incat atunci cand l-am gustat nu am stranutat DELOC. Da e intr-adevar o mare descoperire. Acel lichior e Amaretto Disaronno, cu un gust delicat de migdale. Nu judeca inainte sa gusti! 47.170151 27.583549

No comments:

Post a Comment